RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – informuje, że administratorem Państwa danych osobowych jest PW WiktoriaK Wiktoria Korusiewicz, ul. Jesionowa 14/3, 43-300 Bielsko-Biała.
Cel przetwarzania danych w zbiorze:
- Prezentacja oferty
- Przyjęcie zamówienia
- Potwierdzenie zamówienia
- Realizacja zamówienia
- Informowanie o statusie zamówienia
- Obsługa zapytań przez formularz kontaktowy
- Prowadzenie systemu opinii
- Prowadzenie newslettera
- Prowadzenie rozmowy typu chat
Opis kategorii osób, których dane dotyczą:
- Klienci sklepów internetowych
- Klienci platform aukcyjnych
- Klienci innych platform sprzedażowych (Marketplace, OLX)
Zakres przetwarzanych w zbiorze danych o osobach:
- imię, nazwisko
- data urodzenia
- adres zamieszkania, pobytu, wykonywania działalności gospodarczej
- Numer Identyfikacji Podatkowej
- numer telefonu
- adres mailowy
Odbiorcy lub kategorie odbiorców, którym dane mogą być przekazywane:
- Poczta Polska, InPost, RUCH
- Firmy kurierskie
- Brookerzy firm kurierskich
- Hurtownie współpracujące w systemie droopship
- Operatorzy szybkich płatności (Paynow, Przelewy24, PayPro SA, Autopay S.A.)
- Firmy hostingowe
- Firmy obsługujące integrację SKLEPU z hurtowniami, portalami aukcyjnymi oraz innymi portalami sprzedażowymi
- Firma obsługująca księgowość
Zgodnie z RODO każdemu klientowi przysługuje prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz do otrzymania ich kopii
- edytowania swoich danych
- ograniczenia przetwarzania swoich danych
- usunięcia swoich danych
- wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych
Wszystkie dane osobowe jakie podaje klient w trakcie rejestracji w sklepie oraz/lub w trakcie dokonywania zakupów (bez rejestracji również), są przekazywane dobrowolnie. Klient zawsze ma możliwość wglądu, modyfikowania oraz usunięcia swoich danych. Dane, które podaje klient, wykorzystywane są do realizacji złożonego zamówienia – umożliwiają kontakt z Klientem oraz są niezbędne aby zawarta umowa została należycie wykonana.
COOKIES
Tzw „cookies” – ciasteczka, są to małe pliki tekstowe, które zapisywane są na komputerze lub innym urządzeniu końcowym, np tablecie, telefonie w celu poprawnego działania strony internetowej. Dzięki tym plikom nie trzeba się logować za każdym razem wchodząc na daną stronę internetową w celu np zrobienia zakupów, czy sprawdzenia historii transakcji. Pliki te ułatwiają korzystanie ze strony, a czasem nawet są konieczne do prawidłowego jej działania.
Każda przeglądarka internetowa ma w swoich ustawieniach możliwość zarządzania tymi plikami. Można je zablokować, wykasować – można wskazać dla której witryny jakie mają być powzięte kroki. Przeglądarki zazwyczaj są ustawione na możliwość przechowywania tych plików i jeżeli nie masz nic przeciwko – nie musisz nic robić poza akceptacją komunikatów o cookies pojawiających się się podczas kolejnych wizyt na stronach internetowych. Ale jeżeli chcesz zmienić sposób zarządzania tymi plikami wejdź w ustawienia swojej przeglądarki – i zmień według swoich potrzeb.
Na stronie landbuster.pl pliki cookies wykorzystywane między innymi do zapisywania danych dotyczących częstotliwości odwiedzin, logowania, zawartości koszyków, używanego systemu, używanej przeglądarki, historii przeglądania stron, wyszukiwanych fraz w wyszukiwarce – dane te nie są spersonalizowane więc nie są powiązane z żadną konkretną osobą odwiedzającą sklep. Są natomiast niezbędne w celach np; analitycznych – służą do ulepszania sklepu i jego dostosowywania do potrzeb klientów.